.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تایید منابع مطلع ؛
آخرین وضعیت تایید صلاحیت نمایندگان مجلس دهمی مازندران
شمال نیوز : بر اساس این گزارش حسین نیازآذری نماینده بابل ، شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد ، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت و ....
آخرین وضعیت تایید صلاحیت نمایندگان مجلس دهمی مازندران

شمال نیوز: اخبار دریافتی از منابع مطلع از مجموع ۴۱۳ نامزد نام نویسی شده دراستان مازندران ۱۵۱ نفر رد صلاحیت شده که از این تعداد ۳ نماینده مجلس دهم در بین آنها حضور دارند .

 

به گزارش شمال نیوز، بر اساس این گزارش حسین نیازآذری نماینده بابل  ، شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد ، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت و علی محمد شاعری نماینده بهشهر ، نکا و گلوگاه توانستند با اعتراض نسبت به رد صلاحیت خود ، در نهایت از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گیرند .

 

در این بین همچنان نام محمد دامادی نماینده ساری و میاندرود  و عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل در میان نمایندگان رد صلاحیت شده دیده می شود .

همچنین علی اسماعیلی نماینده نورو محمودآباد که در مراحل گذشته مورد تایید قرار گرفته بود از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفت و اکنون حق اعتراض برای وی محفوظ است .

 

ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر و فریدونکنار ، عبدالله رضیان و سید علی ادیانی نمایندگان قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ و علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری و میاندرود نیز پیش از این مورد تایید صلاحیت قرتار گرفتند .

 

علی نجفی نماینده بابل نیز از آغاز از نام نویسی در رقابت های انتخاباتی منصرف شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.